Prvé dni Jozefa Ninisa na olympiáde

04.02.2014 14:21

Dnes Vám prinášame správu priamo od Jožka Ninisa, ktorý sa nachádza v dejisku XXII. Zimných olympijských hier v Sochi. Pre Jožka sa jeho už 3. olympiáda v rade pomaly, ale isto rozbieha, keďže dnes absolvoval prvé tréningové jazdy. Tu Vám prinášame Jožkov pohľad na jeho prvé dni v dejisku ZOH.

Moje pocity tu v Sochi sú rôzne. Dnes som absolvoval prvé 3 tréningové jazdy na olympijskej trati. Všetky jazdy som začínal zo ženského štartu, takže tréning bol systematický. Zároveň som ho bral ale aj ako veľmi dobrú prípravu na tímové štafety, v ktorých budeme začínať zhodne, zo ženského štartu. Čo sa ale týka samotného tréningu, ten bol pre mňa veľmi skoro. Inak tomu nebude ani zajtra, kedy sa už ale presuniem na mužský štart, z ktorého absolvujem pochopiteľne aj preteky. V obidva tieto dni mám tréningové jazdy už o 8:00 ráno. A keď si k tomu prirátate napríklad raňajky, cestu na trať a aj samotnú prípravu pred jazdami, tak musím vstávať naozaj skoro. A je to pre mňa o to ťažšie, pretože mám stále problém s 3-hodinovým časovým posunom tu v Rusku. Zatiaľ mi ťažkosti robí aj zaspávanie. Zaspávam zvyčajne až po polnoci, niekedy dokonca o jednej hodine miestneho času.

Ubytovanie je tiež celkom super, ale horšie je to so sprchovým kútom, ktorý sa nám pomaličky začína rozpadávať a tak majú športovci pod nami "radosť" :). Jedlo je taktiež fajn, máme na výber z viacerých druhov kuchýň. Dobrovoľníci, ktorí sú tu v Sochi sú tiež veľmi milí a okrem toho aj počasie v dejisku hier je úžasné. Ráno bolo na dráhe niečo málo pod nulou, ale teraz máme na slniečku určite viac ako 5 °C.

Jediné, na čo sa neteším, je zajtrajšie ranné vstávanie. Čaká ma to opäť. Držte palce! :)

 

To sú fotografie z olympijskej dediny a ešte je tu jedna priamo z dráhy :)